Stéphanie Bignon: Covid19, η απόλυτη επίθεση στην κυριαρχία μας;



Πρέπει να αντιδράσουμε γρήγορα και να αρνηθούμε να συνεχίσουμε να παίζουμε το παιχνίδι τους.

Μετά το νόμισμα μας και τα σύνορα μας, το ανοσοποιητικό μας σύστημα, η υστάτη προστασία μας , είναι το θύμα των αδίστακτων παγκοσμιοποιητών.

Μια σύντομη υπενθύμιση γεγονότων και πληροφοριών σχετικά με την τρέχουσα κρίση σε εξέλιξη, στο θέμα υγεία..
  • Ολοένα και περισσότεροι γιατροί και καθηγητές κάνουν λόγο για τον Covid19 ότι πρόκειται για απλή γρίπη( Pr.Raoult, Dr Trotta και πολλοί άλλοι) σύμφωνα με τα λεγόμενα αυτών των ιατρών ,η επιδημία θα μειωθεί και θα εξαφανιστεί αυθόρμητα, συνεπώς το εμβόλιο είναι άχρηστο.
  • Υπάρχουν φθηνές θεραπείες κατά αυτής της παθολογίας (γρίπης) τα θύματα είναι κυρίως τα ηλικιωμένα άτομα και τα αδύναμα άτομα.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί θα έπρεπε να φοβόμαστε όλοι έναν κοινό ιο σε σημείο του κατοίκων περιορισμού του μισού πλανήτη???Αυτός ο ιός κρύβει και κάτι άλλο???
Θα μπορούσε π.χ. να κρύβει μια σημαντική ανάγκη για: 
  • την επανεκκίνηση του χρηματοπιστωτικού συστήματος που είναι στα πρόθυρα της ασφυξίας (Η λειτουργία RESET θεωρείται αναγκαία) 
  • να ελέγχουν τους πληθυσμούς, που είναι ολοένα και πιο διστακτικοί απέναντι στην μείωση των αγαθών τους και των ελευθεριών τους...
  • να συνεχίσουν κάποιοι να πλουτίζουν όλο και πιο πολύ με ατιμωρησία...
Από το τέλος του 2019, είμαστε παρόντες στην ανάπτυξη των κεραιών 5G, την εγκατάσταση δορυφόρων του Elon Musk, στην σιωπηλή πτώχευση των τραπεζών .....και στην διόγκωση του φόβου απέναντι στον εχθρό., τον τρομακτικό Covid19 ! Σύμπτωση??? 
Από τον Μπιλ Γκέιτς και τα εμβόλια του που έγιναν στα εργαστήρια στα οποία είναι μέτοχος, έως τον Έλον Μασκ και τους αστερισμούς των δορυφόρων του σε χαμηλό υψόμετρο, ώστε όλοι να μπορούν να ενταχθούν στο "Δίκτυο" (δίχτυ, στα Γαλλικά!), Στον Μαρκ Ζούκερμπεργκ (Face Book ), Ο Steve Jobs (Apple), ο Jeff Bezos (Amazon),… η γη και ο χώρος ιδιωτικοποιούνται.
Κάποιοι με μεγάλες περιουσίες έχουν χώσει τα νύχια τους στην ιατρική, στην ενέργεια ,στην διανομή, στην επικοινωνία......Μοιράζονται την Δημιουργία!

Με τα εμβόλια θα λάβουμε παράγοντες στείρωσης, μκρόβια μακροχρόνιων ασθενειών και ένα  μικροσκοπικό τσιπ, ένα μέσο  για να παραμένουμε ορατοί σε μια δαιμονική μήτρα, η οποία προς το παρόν ασκεί εξουσία και έλεγχο στον κόσμο. Με τα 5G, όλοι οι εμβολιασμένοι θα γίνουν μικρές ηλεκτρονικές αντένες και όλοι θα είναι κάτω από έλεγχο ή ..δεν θα υπάρχουν... Οι δορυφόροι SpaceX θα κάνουν τον ουρανό απρόσιτο στην παρατήρηση..(αφού έχουν προγραμματιστεί 42.000 δορυφόροι). Ο Κόσμος θα εγκλωβιστεί...............................

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Σκυθόπολης και τα απάνθρωπα γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκεί επί 20 συνεχή έτη αποκαλύπτουν:

ΒΑΛΕ ΛΙΓΟ ΤΗ ΝΟΗΣΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ

47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ !