Κατατέθηκε η πρώτη εμπεριστατωμένη μήνυση για τα μέτρα και τα πρόστιμα! (ΒΙΝΤΕΟ)

Κατατέθηκε η πρώτη εμπεριστατωμένη μήνυση για τα μέτρα και τα πρόστιμα! (ΒΙΝΤΕΟ)
Στις 25 Απριλίου κατατέθηκε η πρώτη εμπεριστατωμένη μήνυση κατά του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για τις αντισυνταγματικές απαγορεύσεις προς τον ελληνικό λαό με αφορμή τον κορωναϊό τη γρίπης.
H μήνυση που αποκαλύπτει το κανάλι Global-News GR στο Youtube υποβλήθηκε στη Θεσσαλονίκη από Έλληνα πολίτη και είναι πλήρως εμπεριστατωμένη σε σχέση με την άσκηση, όπως είπε ο Άδωνις Γεωργιάδης ή το πείραμα, όπως είπε ο Γεραπετρίτης, που γίνεται στον ελληνικό λαό, όπως και σε ολόκληρο τον κόσμο, από την «παγκόσμια κλίκα», όπου συμμετέχουν όλα τα γνωστά και μη εξαιρετέα της νέας τάξης πραγμάτων.
Καλεί, μάλιστα, ως μάρτυρες στο δικαστήριο σοβαρούς επιστήμονες γιατρούς, για να αποδείξουν με στοιχεία τους ισχυρισμούς του σχετικά με το επίπεδο επικινδυνότητας του κορωναϊού...............
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου