Έγκλημα κατά της Ελλάδας : Μητσοτάκης και Χατζηδάκης κλείνουν 14 εργοστάσια της ΔΕΗ και θα εξαρτόμαστε από την Τουρκία, την Βουλγαρία, τα Σκόπια και την Αλβανία !
ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΥΝΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ;
Εκτός από το κλείσιμο των εργοστασίων παραγωγής ρεύματος, θα απολύσει και τους εργαζόμενους, έτσι ώστε όταν καταλάβουν οι Ελληνες την ζημιά, δεν θα υπάρχει κάποιος να λειτουργήσει τα εργοστάσια ! Για να λειτουργήσει ένα ορυχείο από την αρχή, χρειάζεται 10 χρόνια ! Την ώρα που πουθενά στον κόσμο δεν παράγουν ρεύμα με φυσικό αέριο γιατί κοστίζει έως 10 πλάσια από τον λιγνίτη, στην Ελλάδα ο Μητσοτάκης κλείνει τα εργοστάσια λιγνίτη.
Μέχρι το 2023 θα αναγκαζόμαστε ή να αυξήσουμε το ρεύμα 30% έως 50% για να εισάγουμε πετρέλαιο ή φυσικό αέριο ή θα εισάγουμε ρεύμα από τον Ερντογάν. Σκεφτείτε τα Ελληνικά στρατόπεδα να εξαρτώνται από το αν θα κατεβάσει τον διακόπτη ο Ερντογαν
Το μέλλον που επιφυλάσσει ο Κωστής Χατζηδάκης για την Ελλάδα, είναι να παρακαλάει τα Σκόπια, τα πυρηνικά εργοστάσια όπως το Κοζλοντούϊ και την Τουρκία για έχουμε ρεύμα. Εθνικό έγκλημα
«Έχουμε δύο χρόνια μπροστά μας για να βρούμε λύση», ανέφερε χθες ο κ. Στάσσης. Σε κάθε περίπτωση, μετά το 2028, όπως προβλέπει το νέο Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ) το ενεργειακό μείγμα της χώρας θα έχει απαλλαγεί οριστικά από το κάρβουνο.........................
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου