ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΜΩΡΕ ΜΙΑ ΤΙΜΗ, ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ;;;;;;;;;;;;.........................

ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΜΩΡΕ ΜΙΑ ΤΙΜΗ, ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΨΥΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ;;;;;;;;;;;;
ΚΥΡΙΟΙ ΣΚΟΤΩΣΑΤΕ 800.000 ΕΚΤΕΛΕΣΜΕΝΟΥΣ
ΣΚΟΤΩΣΑΤΕ ΑΛΛΟ 1.000.000 ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΑΣ
ΚΑΙ ΠΕΘΑΝΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟ 1.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΦΑΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ;;;;;;
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΘΥΜΩΝΕΤΕ;;;;;;;;;;;
Και σε εκείνη την Βουλή να βγει μια δυνατή φωνή και να πει «έχουμε τόσες εκτελέσεις και τόσους θανάτους κύριοι Γέρμανοι, κύριοι βάρβαροι εσείς σκοτώνατε όποιον να ναι, στείλτε μας 800.000 να εκτελέσουμε και κάντε συμφωνίας πόσο κάνει για να μην τους εκτελέσουμε», για να καταλάβετε πόσο κάνει η ψυχή. Παρά πάνε τα αδέρφια τους απάνω και συζητάει ο δικός μου υπουργός οικονομικών που με εκπροσωπεί και του λέει η Μέρκελ «κοίτα να δεις».
Και εκείνο το ανάπηρο καθίκι στο καροτσάκι, δεν λέει να πεθάνει ο κερατάς, να πούμε, και του λέει «κοίτα να δεις γιατί εγώ θα σου επιτεθώ».
Από πότε είναι το 3ο Ράιχ ρε, τι κάνετε; Τελικά η μεγάλη γελοιότητα εμφανίστηκε κύριοι και είμαστε μόνοι μας και κάποιοι που θέλουν να λένε «εμείς ανήκουμε στην Δύση ή στην Ανατολή», εγώ στην Ρωσία που την ξέρω καλά και δεν με κρατάει κανένας, είπα ότι «η Ελλάδα είναι στην μέση, δεν είναι ούτε στην Δύση ούτε στην Ανατολή, δεν ανήκει πουθενά, εσείς την βλέπετε και οι δύο».
Άρα εμείς είμαστε οι Έλληνες και θα δείξουμε στο τέλος. Έχετε υπομονή για την γεωστρατηγική γιατί είναι πολύ μεγάλη.
Όλα αυτά που συμβαίνουν είναι σφραγισμένα, τίποτα δεν είναι τυχαίο, ούτε εγώ που ήρθα σε αυτό το timing και κάνω συγκεκριμένα πράγματα, και δεν θα έρθω ποτέ να συμφωνήσω με κανέναν, έχουν έρθει χιλιάδες για να συμφωνήσω, μεγάλες ομάδες από το εξωτερικό, κλαμπ, υπάνθρωποι, άνθρωποι, μισάνθρωποι, ανθέλληνες, τι να διαπραγματευτώ; Θέλετε να διαπραγματευτώ με μία χώρα με την μάνα μου την Ελλάδα και να διαπραγματευτώ με τους κλέφτες πόσα πρέπει να μου δώσουν πίσω; Τα θέλω όλα τα δικά μου, όλα τα δίκια μου και τα δικά μου τα θέλω εδώ και τώρα.
ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΛΕΦΤΑ, ΤΑ ΕΧΕΤΕ
Αφού σας δείξαμε λοιπόν τι έχει γίνει και είναι χειρότερα τα πράγματα θα πρέπει να θυμώσετε και αύριο να είστε αγκαλιά με τους λογαριασμούς σας. Μην ψάχνετε μωρέ για λεφτά τα έχετε, οι λογαριασμοί σας είναι φορτωμένοι πολύ.
Και όχι μόνο τα δικά μου. Εγώ τα έβαλα για να μπει σε ένα παιχνίδι και να σπάσει ένα τεράστιο παγκόσμιο πύον που εσείς το είδατε. Βλέπετε ότι είναι το start τα 600, δεν τους ενδιαφέρουν τα 600.

https://www.facebook.com/photo?fbid=1400480983647808&set=a.125134754515777
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Σκυθόπολης και τα απάνθρωπα γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκεί επί 20 συνεχή έτη αποκαλύπτουν:

47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ !