ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΑΝΕΞΑΝΤΛΗΤΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ

 

ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ. ΕΜΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ Η ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΙΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΑΣΤΗΡΕΥΤΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΩΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΧΡΗΣΗ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣΦΟΡΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΥΝΑΣΤΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΥΓΜΗ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΔΥΝΑΣΤΙΑΣ ΜΑΣ.

ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΑΣΥΛΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΔΗΜΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΞ' ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΥ.

ΝΟΜΟΣ 3852 ΦΕΚ Α' 87/7.6.2010

Νέα Αρχιτεκτονική της ΑυτοΔιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης

Άρθρο 1
Σύσταση δήμων

1Οι δήμοι είναι αυτοδιοικούμενα κατά τόπο νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου και αποτελούν τον πρώτο βαθμό τοπικής αυτοΔιοίκησης.


ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΟΙ Ν.Π.Ι.Δ. ΕΝΩ ΩΣ Ν.Π.Δ.Δ. ΕΧΟΥΝ ΑΣΥΛΙΕΣ ΑΠΟ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙΣ. ΓΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΟ ΑΛΗΘΕΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 96 ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ.

Άρθρο 96
Συμμετοχή δήμων σε προγράμματα

 Οι δήμοι και τα νομικά πρόσωπα δημοσίου και ιδιωτικού δικαίου αυτών, ύστερα από απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία των μελών του ή του οικείου οργάνουΔιοίκησης του νομικού προσώπου, μπορούν να συμμετέχουν και να συγχρηματοδοτούν την κατάρτιση και εκτέλεση οποιασδήποτε κατηγορίας προγραμμάτων και μέτρων, εφόσον οι δράσεις τους, ανεξαρτήτως εάν συνάπτονται μεΑρμοδιότητες των δήμων, συμβάλλουν στην οικονομική ανάπτυξη, την κοινωνική πρόνοια και συνοχή, την περιβαλλοντική προστασία και την εν γένει βελτίωση της ποιότητας ζωής της τοπικής κοινωνίας.

ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ. π.χ. ΑΡΘΡΟ 100

ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟΙ ΠΛΕΟΝ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΟΥΜΕΝΟΙ. ΟΜΩΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. ΑΠΟ ΠΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ;
Άρθρο 107
Επιχειρήσεις δήμων

1.     Οι δήμοι μπορεί να έχουν μόνον: 

α) μία κοινωφελή επιχείρηση, 

β) μία δημοτική επιχείρηση ύδρευσης αποχέτευσης (Δ.Ε.Υ.Α.), 

γ) μία επιχείρηση με ειδικό σκοπό τη λειτουργία ραδιοφωνικού ή τηλεοπτικού σταθμού, εφόσον λειτουργούσαν αντίστοιχες στους συνενούμένους δήμους, και 

δ) μία δημοτική ανώνυμη εταιρία του άρθρου 266 του Κ.Δ.Κ., εφόσον είχαν συσταθεί τέτοιες εταιρίες στους συνενού μένους δήμους.

2. Οι δήμοι δεν επιτρέπεται να συνιστούν ή να συμμετέχουν σε άλλες ανώνυμες εταιρείες, κατά τις διατάξεις του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, εκτός από εκείνες που είχαν συσταθεί μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος νόμου και υπό την επιφύλαξη της παρ. 2 του άρθρου 194 αυτού.


ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ.


ΜΕΡΟΣ Η΄
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
Άρθρο 259
Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι Δήμων

1. Οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι (Κ.Α.Π.) των δήμων προέρχονται από τις παρακάτω πηγές εσόδων του Κρατικού Προϋπολογισμού:

α) το Φόρο Εισοδήματος Φυσικών και Νομικών Προσώπων (Φ.Ε.Φ.Ν.Π.) σε ποσοστό 20% των συνολικών ετήσιων εισπράξεων του φόρου αυτού,

β) το Φόρο Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.) σε ποσοστό 12% των συνολικών ετήσιων εισπράξεων του φόρου αυτού,

γ) τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων (ΕΝ.Φ.Ι.Α) σε ποσοστό 11,3% των συνολικών ετήσιων εισπράξεων του φόρου αυτού.»

2. Το υφιστάμενο, κατά το έτος μεταφοράς, κόστος των αρμοδιοτήτων που μεταβιβάζονται με τον παρόντα νόμο στους δήμους, εφόσον είναι ανώτερο από τα έσοδα που προκύπτουν από την παραγράφο 1, καλύπτεται με αύξηση των ποσοστών των περιπτώσεων α΄ και β΄ αυτής, σε βάρος των αντιστοίχων κωδικών εσόδων του Κρατικού Προϋπολογισμού, καθώς και σε βάρος των ποσοστών των πόρων των περιπτώσεων α΄ και β΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 260, η οποία καθορίζεται με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών.

3. Τα έσοδα της παραγράφου 1 του παρόντος εγγράφονται στον Τακτικό Προϋπολογισμό και κατατίθενται στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, σε λογαριασμό με τίτλο «Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι των Δήμων». Ποσοστό μέχρι ένα τρίτο (1/3) των εσόδων της περίπτωσης α΄ αυτής, διατίθεται για την κάλυψη επενδυτικών δαπανών των δήμων, ενώ τα λοιπά έσοδα της παραγράφου 1, διατίθενται προς κάλυψη λειτουργικών και λοιπών γενικών δαπανών των δήμων.


12% ΤΩΝ ΕΣΟΔΩΝ ΤΟΥ Φ.Π.Α. + 20% ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΡΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ + 11,3% ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ. ΑΠΟ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΑΥΤΑ ΤΑ 2/3 ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ. ΤΟ 1/3 ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ, ΕΛΛΗΝΑ!

ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΩΝ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ. ΑΣ ΚΡΑΤΗΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΠΙΣΤΕΥΜΑΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ. (ΚΑΤΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΚΕΙ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΑΠ' ΟΤΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΜΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;)


Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, μεταφέρονται στον Τακτικό Προϋπολογισμό του Υπουργείου Εσωτερικών οι πιστώσεις που έχουν προβλεφθεί στον προϋπολογισμό Δημοσίων Επενδύσεων οικονομικού έτους 2012 για την απόδοση του ενός τρίτου (1/3) των εσόδων της περίπτωσης α΄ της ανωτέρω παραγράφου.......................................

https://esynidisi.blogspot.com/2021/10/i-dimi-echoun-prosvasi-se-anexandlita-ependitika-kefalea.html?fbclid=IwAR1mqk1Cge-_iA9ycZPAaC-HJpMrPJDZPY86arQRRdEqyvnMbUGumhG_SDY

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Σκυθόπολης και τα απάνθρωπα γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκεί επί 20 συνεχή έτη αποκαλύπτουν:

47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ !