ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ… ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε… ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ…



ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ…
ΜΙΑ ΖΩΗ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε…
ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ…
1996: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι την σημαία στα ΙΜΙΑ την πήρε ο αέρας…
1997: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι ο ΑΡΑΦΑΤ και οι Παλαιστίνιοι καταπιέζουν τους Ισραηλίτες στη Γάζα και οτι οι τελευταίοι θα πρεπει να επέμβουν…
1998: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι ο ΜΙΛΟΣΕΒΙΤΣ ειναι «ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥ»…
1999: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε να τρεξεις να παρεις φοιτητικό ΔΑΝΕΙΟ, εορτοδάνειο, διακοποδάνειο, και τρέχα μην και δεν προλαβεις…
2000: Τα ΚΑΝΑΛΙΑ που μου λέγανε οτι ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ 7.000 ΜΟΝΑΔΕΣ και «βάλε οτι έχεις και δεν έχεις και θα γίνεις πλούσιος»…

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η Σκυθόπολης και τα απάνθρωπα γεγονότα που διαδραματίστηκαν εκεί επί 20 συνεχή έτη αποκαλύπτουν:

47 ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΚΡΥΜΜΕΝΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ !